ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس

 

ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس در عصر روز  دوشنبه  28 دیماه 1394 در دفتر دبیرخانه انجمن کتابداری شاخه فارس در تالار فارس شناسی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس  با  حضور اعضای هیئت مدیره انجمن برگزار گردید. در این جلسه ابتدا دبیر انجمن و رئیس هیئت مدیره انجمن به گزارش کارهای انجام شده در طول سه ماه گذشته پرداختند. اقدامات مذکور عبارت بودند از:

1. برگزاری اولین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس در 21 آبان ماه 1394 به مناسبت هفته کتاب،

2. برگزاری دومین نشست در 26 آذرماه به مناسبت هفته پژوهش؛

3. برگزاری 12 کارگاه آموزشی برای کتابداران، دانشجویان، اعضای هیئت علمی  و کارکنان سازمان ها؛

4. انتشار دومین شماره و اتمام مراحل نگارش سومین شماره نامه انجمن؛

5. پیگیری مسائل مربوط به همایش ملی نقش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در توسعه علم که در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه 1395 توسط انجمن کتابداری شاخه فارس در شیراز برگزار خواهد شد؛ 

6. ««توسعه ی  وب سایت انجمن ، راه اندازی سامانه پیامکی  و کانال تلگرام انجمن  و به روز رسانی مطالب کانال»»  به همت مسئول روابط عمومی انجمن.

در ادامه نیز اعضای هیئت مدیره در زمینه موضوعات جلسه بحث و تبادل نظر نموده و در نهایت تصمیماتی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی بهمن ماه و اسفند ماه  و سومین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی  با عنوان "یک تجربه: تعامل موفق کتابداران و کاربران" و تهیه پوستر و فراخوان ارسال تجارب از سوی علاقمندان اتخاذ گردید.

تمامی حقوق مطالب محفوظ است