گزارش هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس

 

به نام خدا


گزارش هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس


هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با شرکت اعضای هیئت مدیره در دفتر سرکار خانم دکتر سعیده ابراهیمی مدیر کل محترم کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر محمدرضا قانع دبیر علمی اولین همایش ملی نقش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در توسعه علم و رئیس هیئت مدیره انجمن، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از تمامی اعضای هیئت مدیره برای برگزاری موفق همایش تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه دکتر حسن مقدس زاده دبیر اجرایی همایش به ارائه گزارشی کوتاه از نظرسنجی های صورت گرفته پرداخته و اعلام نمود که در مجموع از 82 پاسخ دریافتی در فرم های نظرسنجی رضایت کاملی نسبت به همایش وجود داشته است. وی همچنین گزارش داد که در روز سه شنبه 11 خردادماه جلسه نقد و بررسی همایش با حضور تمامی اعضای کمیته اجرایی در کافه کتاب برگزار شده و نقاط قوت و ضعف همایش مورد بررسی قرار گرفته است.

در ادامه دبیر انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به ارائه برنامه های پیشنهادی انجمن در سال جاری پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر این تصمیمات از سوی هیئت مدیره اتخاذ گردید:

 1. برگزاری سه نشست از سوی انجمن (الف. نشست با دانشجویان جدیدالورد علم اطلاعات و دانش شناسی در مهرماه 1395؛ ب. برگزاری سومین و چهارمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس در هفته کتاب و هفته پژوهش)؛

 2. برگزاری دومین مجمع عمومی در اردیبهشت ماه 1396؛

 3. برگزاری کتابخوان به صورت مشترک با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در یکی از بوستان های شهر برای عموم؛

 4. انجام نظرسنجی از مسئولین کتابخانه ها در زمینه برگزاری کارگاه ها و اعلام برنامه نهایی کارگاه های انجمن در سال جاری از سوی کمیته کارگاه های انجمن.  



تمامی حقوق مطالب محفوظ است