گزارش جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز

 

جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز در روز شنبه مورخ 20 شهریور ماه 1395 در دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز رأس ساعت 14 برگزار گردید.

جلسه مذکور با حضور اعضای محترم هیئت مدیره انجمن و جناب آقای دکتر احمد عریان، معاون پژوهشی دانشگاه شیراز؛ جناب آقای اسکندری، مدیر امور پژوهشی دانشگاه شیراز؛ سرکار خانم دکتر هاجر ستوده، رئیس اداره انتشارات دانشگاه شیراز و آقای دکتر جواد عباسپور، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای دکتر عریان ضمن بیان اهمیت انجمن های علمی در دنیای امروز و توجه ویژه وزارت علوم به این انجمن ها، تمایل خود را جهت انجام همکاری با انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به نمایندگی از دانشگاه شیراز ابراز نمودند.

در ادامه دکتر محمدرضا قانع، رئیس هیئت مدیره انجمن گزارشی از فعالیت های انجام شده از سوی انجمن شامل 15 کارگاه، یک همایش ملی، دو نشست و انتشار چهار شماره خبرنامه انجمن ارائه نمودند.

در ادامه دکتر حسن مقدس زاده دبیر انجمن شرحی از فعالیت های برنامه ریزی شده انجمن برای سال جاری ارائه نمودند.

پس از آن هر یک از اعضای شرکت کننده در جلسه نظرات خود را در خصوص برنامه های طرح ریزی شده و نحوه همکاری بین انجمن و دانشگاه شیراز ارائه نمودند و در پایان مقرر شد، خانم دکتر هاجر ستوده و جناب آقای دکتر جواد عباسپور به نمایندگی از دانشگاه شیراز و جناب آقای دکتر محمدرضا قانع و آقای دکتر حسن مقدس زاده به نمایندگی از انجمن تفاهم نامه ای تنظیم نمایند تا پس از بررسی و تأیید توسط معاون محترم پژوهشی دانشگاه شیراز محور فعالیت های مشترک به صورت رسمی گسترش یافته و ساختارمند گردد.

همچنین دکتر عریان اعلام آمادگی نمودند تا در برگزاری کارگاه های مشترک با انجمن همکاری نمایند و در دو نشستی که به مناسبت هفته کتاب و هفته پژوهش انجمن قصد برگزاری آن ها را دارد، مشارکت فعال داشته باشند.


تمامی حقوق مطالب محفوظ است