سیزدهمین جلسه هیئت مدیره دوره پنجم انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس

 

سیزدهمین جلسه هیئت مدیره دوره پنجم انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس

سیزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن شاخه فارس روز پنجشنبه مورخ 30 خرداد ماه 1398 در دفتر انجمن واقع در کتابخانه ملی و مرکز اسناد فارس راس ساعت 11 آغاز گردید. در این جلسه در خصوص موارد زیر بحث و بررسی و تصمیم گیری شد.

کلیت برنامه های انجمن شاخه فارس برای سال 98-99 مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در جلسه آینده جزئیات برنامه ها که هر ساله از مهرماه تا پایان اردیبهشت ماه برگزار می شوند، مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به فعالیت انجمن شاخه فارس در سطح چهار استان و برگزاری اولین نشست در بوشهر در اسفند ماه 1397، تصمیم گرفته شد دومین نشست استانی هیئت مدیره از استان کهگیلویه و بویر احمد با فراهم شدن مقدمات اولیه در تیرماه صورت پذیرد. نظر به اهمیت ارتباط پیوسته انجمن با اعضا موافقت گردید از این به بعد رسانه ارتباطی، واتس آپ باشد و برای این منظور از طرف مسئول روابط عمومی خانم شاه نظر اقدام مقتضی صورت پذیرد. هیئت مدیره بر این اعتقاد است که یکی از راه های ارتباطی انجمن با جامعه برگزاری دورهمی ها می باشد. برای استمرار این فعالیت اجتماعی و پربار بودن این ارتباط، آقای جوابخت، خانم صفری راد، خانم شاه نظر و خانم ایزدی از اعضای هیئت مدیره مسئولیت برنامه ریزی و عملیاتی کردن دورهمی ها را پذیرفتند. هیئت مدیره انجمن شاخه فارس بر این باور است که برای تمام اقشار جامعة هدف فعالیت های مناسب و شایسته باید برنامه ریزی و اجرا گردد. در این راستا بخشی از جامعه هدف انجمن کتابداری دانشجویان می باشند. بنابراین، از پیشنهاد سرکار خانم دکتر طاهره جوکار مسئول انجمن علمی دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز برای همکاری متقابل استقبال گردید و برای این منظور تصمیم گرفته شد از ایشان برای حضور در جلسه بعد دعوت به عمل آید. با توجه به پیشنهاد یکی از دانشجویان ارشد رشته جهت همکاری با انجمن، موافقت شد که وی در طول هفته به مدت دو روز در دفتر انجمن برای پاسخگویی به مراجعان حضوری و غیر حضوری و همآهنگی برنامه های انجمن، فعالیت نماید.

جلسه در ساعت 13 پایان یافت و جلسه فوق العاده جهت تصمیم گیری در خصوص برنامه های سالانه در روز پنجشنبه 6 تیرماه برگزار  می گردد.

تمامی حقوق مطالب محفوظ است