جلسه هيئت مديره انجمن فارس با مديريت كافه كتاب آبگون در مجتمع هنر شهر آفتاب

 

جلسه هيئت مديره انجمن فارس با مديريت كافه كتاب آبگون  در مجتمع هنر شهر آفتاب

 

به منظور گسترش فعاليتهاي انجمن كتابداري و اطلاع رساني شاخه فارس در راستاي ارتقاء فرهنگ مطالعه و كتابخواني و تعامل با كتابفروشي ها، بعدازظهر دوشنبه ٤ شهريور ماه جلسه هيئت مديره انجمن فارس با مديريت كافه كتاب آبگون واقع در مجتمع هنر شهر آفتاب برگزار شد.

در ابتدا دكتر قانع رئيس انجمن ،ضمن ابراز خرسندي از فعاليتهاي ارزشمند كتابفروشي آبگون، به معرفي اجمالي از تاريخچه و فعاليت هاي انجمن پرداخت. وي ضمن بيان اقدامات صورت گرفته توسط انجمن در راستاي توسعه فرهنگ مطالعه و اقدامات پيش رو از جمله برگزاري نشست تخصصي "تعريف مطالعه" كه در سال جاري به مناسبت هفته كتاب برگزار خواهد شد افزود انجمن جهت هم افزايي در اين زمينه، با سازمانهاي فرهنگي از جمله مركز اسناد و كتابخانه ملي فارس و همچنين اداره كل كتابخانه هاي عمومي ، كانون پرورش فكري كودكان و ساير ارگانهاي فرهنگي  در استانهاي فارس، بوشهر، كهگيلويه و بويراحمد و هرمزگان  در ارتباط و تعامل تنگاتنگ مي باشد.

آقاي زمانيان مدير كافه كتاب آبگون نيز  در خصوص فعاليتهاي اين كتابفروشي در برگزاري جلسات كتابخواني، مراسم نقالي، نمايش فيلم هاي مستند و ... براي بزرگسالان و برپايي جلسات عكاسي كودك، نقاشي كودك و قصه خواني كودك براي كودكان و نوجوانان توضيحاتي ارائه كرد. وي ابراز اميدواري كرد كه با استفاده از پتانسيل هاي كتابفروشي آبگون و مجتمع هنر شهر آفتاب و با مشاركت انجمن كتابداري فارس، مي توان شاهد برگزاري برنامه هاي متنوع و تاثيرگذار در حوزه كتاب و كتابخواني بود

پيشنهاد مشاركت در برگزاري نشست با دانشجويان جديدالورود در مهرماه، بهره مندي از فضاهاي موجود و سالن هاي مختلف مجتمع شهر آفتاب جهت برپايي  نشست ها و كارگاههاي آموزشي و همچنين عضويت اعضاء انجمن در باشگاه كافه آبگون جهت برخورداري از تخفيفات و امكانات آن كتابفروشي مواردي بود كه به آنها پرداخته شد. همچنين اعضاء هيئت مديره انجمن از سالنها و فضاهاي مختلف مجتمع بازديد كردند .

در پايان مقرر گرديد پس از هم انديشي هيئت مديره در خصوص جزئيات نحوه مشاركت و بررسي ساير پيشنهادات، تفاهم نامه اي در راستاي همكاري و مشاركت طرفين تنظيم گردد.

تمامی حقوق مطالب محفوظ است