ثبت نام در کارگاه آموزشی (آفلاین/کارگاه ضبط شده) مقاله نویسی عملی آغاز شد.

 

ثبت نام در کارگاه آموزشی (آفلاین/کارگاه ضبط شده) مقاله نویسی عملی آغاز شد.

  انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور امکان شرکت در کارگاه آموزشی (آفلاین/کارگاه ضبط شده) مقاله نویسی عملی و

دریافت فایل ضبط شده این کارگاه را فراهم نموده است.


کارگاه آموزشی (مجازی) مقاله نویسی عملی توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه منطقه جنوب کشور با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز با تدریس دکتر محمدرضا قانع (رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه منطقه جنوب کشور و عضو هیات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری) در تاریخ پنج شنبه 29 آبانماه 1399برگزار گردید.

مبحث اخلاق علمی و حرفه ای کتابداری، مبانی اخلاق حرفه ای، علم به عنوان یک حرفه، ویژگی های مقاله علمی، عناصر یک مقاله علمی، اشتباهات رایج نویسندگان، نحوه تفسیر ضریب همبستگی و واژه های مرتبط با متغیر ها از جمله مطالب مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

 این کارگاه به شیوه تعاملی برگزار و شرکت کنندگاه در طول کارگاه آموزشی به تمرین های داده شده از سوی مدرس پاسخ داده و در کلاس مشارکت فعال داشتند.

شایان ذکر است که انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور جهت آندسته از عزیزانی که موفق به شرکت در این کارگاه آموزشی نشده اند، این امکان را فراهم نموده که به صورت آفلاین (کلاس ضبط شده) مجدد در این کارگاه شرکت و فایل ضبط شده را دریافت نمایند.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۹ به سایت انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور به نشانی ilisasrb.ir (منوی اصلی قسمت ثبت نام در کارگاه آموزشی مربوطه) مراجعه و فایل ضبط شده را دریافت نمایند.و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ( 09171191730 /شاه نظر مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور) تماس بگیرند.

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است